Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1276 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 12:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.262 (54) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4032) |
SM ISO690:2012 BRAGHIŞ, Maria. Familia în calitate de partener educaţional în procesul de inovare a educaţiei intelectuale. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 65-68. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.262 | ||||||
Pag. 65-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Familia constituie mediul cel mai important în care copiii sunt educaţi. Pentru a realiza o educaţie de calitate, pregătirea teoretică şi practică a părinţilor este definitorie. De aceea, învăţătorul trebuie să aibă o strânsă colaborare cu părinţii în scopul pregătirii şi elaborării unui program zilnic echilibrat.
În context se identifică rolul şi funcţia parteneriatului educaţional considerat alternativă reală şi soluţie a marilor probleme cu care se confruntă educaţia în prezent. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, inovare, parteneriat pedagogic, educaţie intelectuală, treaptă primară de învăţământ |
||||||
|