Familia în calitate de partener educaţional în procesul de inovare a educaţiei intelectuale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1279 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 12:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.262 (54)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
BRAGHIŞ, Maria. Familia în calitate de partener educaţional în procesul de inovare a educaţiei intelectuale. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 65-68. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470

Familia în calitate de partener educaţional în procesul de inovare a educaţiei intelectuale
CZU: 37.018.262

Pag. 65-68

Braghiş Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Familia constituie mediul cel mai important în care copiii sunt educaţi. Pentru a realiza o educaţie de calitate, pregătirea teoretică şi practică a părinţilor este definitorie. De aceea, învăţătorul trebuie să aibă o strânsă colaborare cu părinţii în scopul pregătirii şi elaborării unui program zilnic echilibrat. În context se identifică rolul şi funcţia parteneriatului educaţional considerat alternativă reală şi soluţie a marilor probleme cu care se confruntă educaţia în prezent.

The family is the most important environment in which children receive their education. Therefore, the teacher must have a close collaboration with parents to prepare and draw up a balanced daily program. To achieve a quality education, theoretical and practical training of parents is critical. Educational partnership is considered a real alternative and a solution to the major problems facing education today.

Cuvinte-cheie
familie, inovare, parteneriat pedagogic, educaţie intelectuală, treaptă primară de învăţământ