Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1226 86 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 17:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:78:004.032.6 (1) |
Educație (14644) |
Muzică (1814) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4231) |
SM ISO690:2012 HÎNCU, Ionela, ACHIRI, Ion. Tehnologii digitale in activitaţile de educaţie muzicala: aspecte didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 118-124. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:78:004.032.6 | ||||||
Pag. 118-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Deoarece trăim într-o societate bazată pe cunoaştere, profesorii de educaţie muzicală trebuie să se adapteze la cerinţele impuse de dinamica contemporană. Nu mai sunt suficiente metodele deja aplicate, ci este necesar să se creeze, alături de elevi, noi mijloace, noi metode de învăţare-predare-evaluare. Noile tehnologii sunt răspunsul la standardele societăţii bazate pe cunoaştere. Tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor (TIC) joacă un rol tot mai important în procesul educaţional, inclusiv în educaţia muzicală. Softurile muzicale de care dispunem în prezent, diferenţiate prin concepţie, destinaţie, modalităţi de operare etc. au revoluţionat lumea sunetelor prin multitudinea de posibilităţi de operare cu materialul muzical. |
||||||
Cuvinte-cheie TIC, multimedia, soft educaţional, educaţie muzicală, computer, Internet, joc la computer |
||||||
|