Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1236 135 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 13:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:37.012 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Viorelia. Pedagogia prospectiva – domeniu fundamental in sistemul stiinţelor educaţiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 114-117. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:37.012 | ||||||
Pag. 114-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Necesitatea pregătirii personalităţii prospective în sec.XXI, un secol al schimbării, este de necontestat. Demersul ştiinţific pentru o posibilă fundamentare teoretică şi metodologică a Pedagogiei prospective a devenit una dintre problemele-cheie ale pedagogiei contemporane. În momentul când sunt explorate diferite aspecte ale ştiinţei educaţiei, Pedagogia prospectivă ca domeniu fundamental nu este cercetată în detalii. Acest lucru este privit ca o scăpare sau un neajuns al ştiinţelor educaţiei care sunt responsabile de acţiunea de ghidare a comportamentului şi intervin în formarea personalităţii, susceptibile să facă faţă soluţionării problemelor de viitor în dezvoltarea societăţii. Prin analiza viziunilor cercetătorilor în domeniu, observăm că Pedagogia prospectivă se regăseşte ca ştiinţă în domeniul fundamental sau general al ştiinţelor educaţiei. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie prospectivă, educaţie prospectivă, ştiinţe ale educaţiei, învăţământ superior, politici educaţionale, schimbări, tendinţe, documente oficiale |
||||||
|