Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
809 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-09 01:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377:37.026:371.212 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
SM ISO690:2012 ALCAZ, Olga. Implementarea in invaţamantul profesional-tehnic a tehnologiilor didactice centrate pe elev. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 125-129. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 377:37.026:371.212 | ||||||
Pag. 125-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi se resimte tot mai mult necesitatea aplicării unor tehnologii didactice noi care ar spori calitatea formării competenţelor profesionale la viitorii meseriaşi din învăţământul profesional tehnic. Cele mai potrivite tehnologii didactice utilizate în procesul de formare profesională sunt tehnologiile centrate pe elev. Pentru proiectarea unei tehnologii didactice este important să se pornească de la obiectivele lecţiei, obiectivele de performanţă finală şi competenţele profesionale ce urmează a fi formate. Implementarea în învăţământul profesional tehnic a tehnologiilor didactice orientate spre necesităţile elevului are un impact enorm asupra formării competenţelor profesionale la elevi, motivându-i pentru activităţile de învăţare şi implicându-i mult mai interes în soluţionarea diverselor sarcini de învăţare. În consecinţă, elevii îşi formează abilităţi de învăţare de nivel înalt, îşi pot autoevalua şi autocontrola procesul de învăţare, li se dezvoltă sentimentul că stăpânesc experienţa de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ profesional-tehnic, tehnologii didactice centrare pe elev, aplicarea tehnologilor didactice, principii de organizare şi promovare a învăţării centrate pe necesităţile elevului |
||||||
|