IBN
Închide

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-7(11) pentru indicele czu "339.138:37"
The necessity of using research in direct marketing of the higher education institution
CZU : 339.138:378.1
Amelicichin Ecaterina, Calugher Viorica
Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Sciences of Human Kinetics
Nr. 1 / 2021 / ISSN 2344-2026
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The role of university image and its impact to competitive advantage
CZU : 339.138:37
Jomir Eudochia
Development Through Research and Innovation - 2022
Ediția 3. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-3590-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul educațional online prin prisma creșterii atractivității și consolidării imaginii universității
CZU : [339.138:37]:004.738.5+316.658.2:378.4
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia
Economica
Nr. 3(125) / 2023 / ISSN 1810-9136
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conținutul și rolul suportului informațional în cadrul mixului de marketing din învățământul general
CZU : 339.138:37(478)
Casap Lucia
Economica
Nr. 3(105) / 2018 / ISSN 1810-9136
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evoluţii şi tendinţe în dezvoltarea marketingului educaţional: aspecte teoretice şi metodologice
CZU : 339.138:37
Şişcan Ecaterina
Economica
Nr. 1(95) / 2016 / ISSN 1810-9136
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări metodologice în elaborarea strategiilor de marketing universitar
CZU : 339.138:37(478)
Şişcan Ecaterina
Integrare prin cercetare si inovare.Științe juridice și economice
SJE. 2022. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-152-48-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketing educațional în organizațiile școlare din învățământul preuniversitar
CZU : 339.138:37(478)
Borș Andra Ramona
Integrare prin cercetare și inovare.Științe sociale
SS. 2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978- 9975-152-48-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elemente ale marketingului educational
CZU : 339.138:37(478)
Roibu Luminița, Silistraru Nicolae
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Psihopedagogie şi management educaţional
Vol. 5. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-302-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brandingul personal
CZU : 339.138:37
Moga Ecaterina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etapele procesului de construcție a brandingului în mediul educațional
CZU : 339.138:37
Creangă (Davidescu) Elena
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(137) / 2023 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marketingul educational – componentă indispensabilă a managementului strategic universitar în condiţiile noilor provocări
CZU : 339.138:378
Paiu Mihai, Repida Tatiana
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 11 of 11