Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1596 206 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 22:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:378 (3) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (822) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 PAIU, Mihai, REPIDA, Tatiana. Marketingul educational – componentă indispensabilă a managementului strategic universitar în condiţiile noilor provocări. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 43-47. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:378 | ||||||
Pag. 43-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate avantajele şi beneficiile implementării marketingului educaţional în universităţi ca parte componentă şi absolut necesară a managementului strategic în contextul reformei sistemului de învăţământ din ultimele decenii. Este prezentat un model al analizei SWOT privind activitatea universităţii în funcţie de mediul extern ce prezintă un ansamblu de factori şi forţe aflate în exteriorul organizaţiei, care va conduce la adoptarea diferitelor tipuri de strategii. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing educaţional, produs, preţ, distribuţie, promovare, management strategic. |
||||||
|