Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1616 252 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 12:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:37(478) (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (823) |
Educație (14651) |
SM ISO690:2012 CASAP, Lucia. Conținutul și rolul suportului informațional în cadrul mixului de marketing din învățământul general. In: Economica, 2018, nr. 3(105), pp. 21-31. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(105) / 2018 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:37(478) | ||||||
JEL: M39. | ||||||
Pag. 21-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Furnizarea informaţiilor către cetăţeni reprezintă un instrument puternic pentru îmbunătățirea serviciilor publice. Informaţia deţine un rol dublu: de comunicare și de suport al procesului decizional. A fi orientat spre marketing denotă că principala sarcină a instituției este să determine nevoile şi dorinţele pieţei-ţintă și să le satisfacă prin structură, comunicare, preţuri și livrare de programe și servicii viabile, competitive și adecvate. În contextul declinului demografic și implementării modelului „banul urmează elevul”, în Republica Moldova, au apărut premise pentru dezvoltarea marketingului educațional. Asigurarea suportului informaţional, în procesul decizional și de comunicare al mixului de marketing educaţional, are un rol determinant în asigurarea atingerii obiectivelor instituțiilor. Eforturile suplimentare de stabilire a unui canal bidirecțional de comunicare sunt cele care aduc o plusvaloare și mai considerabilă. |
||||||
Cuvinte-cheie Informaţie, marketing educaţional, suport informaţional, mixul de marketing, educaţie. |
||||||
|