Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
839 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 22:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13 (434) |
Educație (14645) |
SM ISO690:2012 MOGA, Ecaterina, EVTODIEV, Aliona. Personalitatea pedagogului și dimensiunea moral-spirituală în praxisul educațional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 37-39. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13 | ||||||
Pag. 37-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru a răspunde noilor exigenţe ale sistemului educaţional, cea de-a X-a ediţie a Conferinţei Pedagogilor Creştini din Republica Moldova a avut ca obiectiv major promovarea unui învăţămînt de calitate, de neconceput în afara unui cadru bine definit, ancorat în moralitate, în care profesorul este un veritabil model de exprimare, atitudine, comportament şi valori spirituale trăite de facto. Putem vorbi despre motivarea tinerei generaţii de a se lăsa antrenată într-o învăţare constructivă și angajată într-un proces de devenire a personalităţii, în acord cu adevăratele valori, construindu-şi propriul sistem axiologic, doar atunci cînd profesorul va etala, în practica cotidiană, dimensiunea unui spirit învăţabil, permanent deschis pentru perfecţionare, cînd va da dovadă de curaj, perseverenţă continuă, creativitate, axîndu-se pe cooperare, înarmîndu-se cu răbdare şi manifestînd empatie faţă de actorii educaţionali. |
||||||
Cuvinte-cheie education, moral values, influence, personality, competence, transformation, teachers of excellence |
||||||
|