Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
964 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 14:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Educație (14645) |
SM ISO690:2012 BEZEDE, Rima. Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice prin implementarea cercetării-acțiune. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 4-8. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 4-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la conceptul de cercetareacţiune, abordat ca oportunitate importantă pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice, pentru îmbunătăţirea activităţii la clasă şi pentru o mai bună funcţionare a şcolii. Profesorii-lideri sînt implicaţi într-un demers de cercetare, identificînd şi prioritîzînd probleme din contexte educative concrete. Cercetarea-acțiune presupune parcurgerea mai multor etape. După analiza situaţiilor, se colectează şi se procesează date, apoi se propun şi se testează cele mai potrivite căi de soluţionare a problemelor identificate. Rezultatele obţinute sînt diseminate, oferind comunităţii pedagogice şansa de a realiza un schimb dirijat de practici de succes, de a-și perfecţiona, prin colaborare, cunoştinţele profesionale. |
||||||
Cuvinte-cheie action research activity, reflect-in-action, reflective practitioner, Professional development, educational partnership |
||||||
|