Modelul de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1100 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-02 21:20
SM ISO690:2012
VOVNENCIUC, Olga. Modelul de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 144-149. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Modelul de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt

Pag. 144-149

Vovnenciuc Olga
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Autorul prezintă un model de dirijare a lucrului independent al studenţilor în cadrul învăţământului mixt. Scopul de bază al modelului este de a forma competenţa „a învăţa să înveţi”, necesară pentru asigurarea învăţării continue. Formarea competenţei respective presupune un nivel înalt al învăţării autonome dezvoltate prin dirijarea lucrului independent al studenţilor.

The present article deals with a model for directing the independent work of students in the blended learning. The principal goal of the model is to develop the competence „learning to learn”, which is necessary to ensure the lifelong learning. The formation of this competence requires a high level of autonomous learning developed while directing the independent work of students.

Cuvinte-cheie
model,

lucrul independent al studenţilor (LIS),

competenţă, învăţare autonomă, învăţământ mixt