Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1111 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 19:16 |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Fundamentele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 15-21. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt cercetate bazele pedagogice ale managementului proiectelor de intervenţie educaţională: educaţia formală şi non-formală; noile educaţii; proiectarea centrată pe obiective; învăţarea prin rezolvare de probleme; învăţarea prin cooperare şi activitatea de echipă; evaluarea iniţială, curentă şi sumativă şi managementul pedagogic. Fundamentele respective sunt încadrate în mod analitic în contextul educaţional din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul proiectelor, educaţie non-formală, educaţie formală, intervenţie educaţională, noile educaţii |
||||||
|