Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
106 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07 (206) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (200) |
SM ISO690:2012 TROFIMOV, Victoria. Tendințe și provocări ale managementului educațional și oportunități de dezvoltare prin contribuția proiectelor internaționale. In: Moldoscopie, 2023, nr. 2(99), pp. 93-102. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2023.2(99).09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | |||||||
Numărul 2(99) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2023.2(99).09 | |||||||
CZU: 37.07 | |||||||
Pag. 93-102 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Societatea modernă este una a cunoașterii și în prezent crește tot mai mult semnificația învățământului și durata perioadelor de studii, inclusiv cu referire la școala superioară. Tendința dată se manifestă în toate țările, indiferent de nivelul lor de dezvoltare. Republica Moldova nu este o excepție. În contextul dat, sunt necesare schimbări în domeniul educației naționale, pentru a crește calitatea și performanța sa și a-l armoniza cu realitățile la nivel european. În prezentul articol ne propunem ca scop să identificăm principalele tendințe cu care se confruntă sfera educației în Republica Moldova ca țară a Parteneriatului estic și să conturăm unele soluții durabile de depășire a provocărilor existente, inclusiv inspirate din bunele practici ale managementului educațional în țările Uniunii Europene, evidențiind contribuția proiectelor europene la dezvoltarea învățământului universitar național. |
|||||||
Cuvinte-cheie management educaţional, tendinţe, provocări, transfer de bune practici educaționale, proiecte europene, proiect QFORTE, parteneriat estic, educational management, trends, challenges, transfer of good educational practices, European projects, QFORTE project, Eastern Partnership, gestion de l'éducation, tendances, défis, transfert de bonnes pratiques éducatives, projets européens, projet QFORTE, Partenariat oriental, менеджмент образования, тенденции, вызовы, трансфер передового образовательного опыта, европейские проекты, проект QFORTE, Восточное партнерство |
|||||||
|