Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
100 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126 (128) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2598) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Congruenţa „ego”-grafiei profesionalizării cadrelor didactice. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 21-28. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.03 | |||||||
CZU: 378.126 | |||||||
Pag. 21-28 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Textul vizualizează un concept inovativ în științele pedagogice, și anume acela de „ego”-grafia profesionalizării cadrelor didactice. Autorul a investigat conceptul în perspectivă multinivelară și multifuncțională, atribuindu-i valori și funcții socioprofesionale, umanistice și culturale. Conceptul este contextualizat în procesul de profesionalizare a cadrelor didactice și este axat pe procesul de elaborare a planurilor și a programelor de formare inițială și continuă. |
|||||||
Cuvinte-cheie pr.ofesionalizare, „ego”-grafia cadrelor didactice, curriculum, formare iniţială şi continuă, grila referențială a „ego”- ului existential și a ego-ului profesional, professionalization, “ego”- graphy of teaching staff, curriculum, initial and continuous training, the referential grid of the existential “ego” and the professional ego |
|||||||
|