Congruenţa „ego”-grafiei profesionalizării cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
99 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.126 (128)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2593)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Congruenţa „ego”-grafiei profesionalizării cadrelor didactice. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 21-28. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.03
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470

Congruenţa „ego”-grafiei profesionalizării cadrelor didactice

The congruence of the „ego”-graphy of professionalization teaching staff

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.03
CZU: 378.126

Pag. 21-28

Vicol Nelu
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2023


Rezumat

Textul vizualizează un concept inovativ în științele pedagogice, și anume acela de „ego”-grafia profesionalizării cadrelor didactice. Autorul a investigat conceptul în perspectivă multinivelară și multifuncțională, atribuindu-i valori și funcții socioprofesionale, umanistice și culturale. Conceptul este contextualizat în procesul de profesionalizare a cadrelor didactice și este axat pe procesul de elaborare a planurilor și a programelor de formare inițială și continuă.

The text visualizes an innovative concept in pedagogical sciences, namely that of the “ego”-graph of the professionalization of teaching staff. The author investigated the concept in a multi-level and multi-functional perspective, assigning it socio-professional, humanistic and cultural values and functions. The concept is contextualized in the process of professionalization of teaching staff and is focused on the process of developing initial and continuing training plans and programs.

Cuvinte-cheie
pr.ofesionalizare, „ego”-grafia cadrelor didactice, curriculum, formare iniţială şi continuă, grila referențială a „ego”- ului existential și a ego-ului profesional,

professionalization, “ego”- graphy of teaching staff, curriculum, initial and continuous training, the referential grid of the existential “ego” and the professional ego