Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
395 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 12:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Identitatea mentalese a cadrului didactic. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 5-13. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.01 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.01 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 5-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textul este axat pe problematica și interpretarea construcției de identitate mentalese și profesională a cadrului didactic manifestată într-o anumită coerență ce configurează o anumită finalitate, raportându-se la mediu, la deschidere spre transcendere, la comportament, la abilități, la convingeri, la valori, la rol (identitate), la spiritualitate, fiind numită și conexiune (dincolo de sine) – toate acestea înglobând legătura pe care o ai cu entitatea din care faci parte (familie, organizație etc.), misiunea pe care o ai în cadrul ei, regulile și legile după care aceasta funcționează. |
||||||
Cuvinte-cheie identitate profesională, identitate mentalese, cadru didactic, Inteligenţa emoţională, motivaţie, reflecție pedagogică, professional identity, mental identity, teacher, emotional intelligence, motivation, pedagogical reflection |
||||||
|