Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
446 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 17:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (756) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4027) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia. Organizarea activității psihologului școlar în vederea diminuării anxietății la copiii de diferită vârstă. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 46-49. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.08 | |||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 46-49 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul cuprinde și descrie modul cum poate fi organizată activitatea psihologului din instituțiile de învățământ general, orientată spre diminuarea anxietății la copiii de diferite vârste. Sunt prezentate direcțiile importante de activitate a psihologului (grupurile țintă: cadrele didactice, părinții și copiii). De asemenea, sunt conturate principiile de raportare la copii și adolescenți, tehnicile ce pot fi utilizate în vederea diminuării anxietății și structura metodologică a unui program de intervenții psihologice / trening psihologic de diminuare a anxietății la școlarii mici, preadolescenți și adolescenți. |
|||||||
Cuvinte-cheie activitatea psihologului, direcțiile de activitate, anxietate, școlari mici, preadolescenţi, adolescent, psychologist activity, activity directions, anxiety, little school children, preadolescents, adolescents |
|||||||
|