Organizarea activității psihologului școlar în vederea diminuării anxietății la copiii de diferită vârstă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
446 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-09 17:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (756)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4027)
SM ISO690:2012
RACU, Iulia. Organizarea activității psihologului școlar în vederea diminuării anxietății la copiii de diferită vârstă. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 46-49. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.08
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470

Organizarea activității psihologului școlar în vederea diminuării anxietății la copiii de diferită vârstă

Organizing the school psychologist activity in reducing anxiety in children of different age

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.08
CZU: 37.015.3

Pag. 46-49

Racu Iulia12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Articolul cuprinde și descrie modul cum poate fi organizată activitatea psihologului din instituțiile de învățământ general, orientată spre diminuarea anxietății la copiii de diferite vârste. Sunt prezentate direcțiile importante de activitate a psihologului (grupurile țintă: cadrele didactice, părinții și copiii). De asemenea, sunt conturate principiile de raportare la copii și adolescenți, tehnicile ce pot fi utilizate în vederea diminuării anxietății și structura metodologică a unui program de intervenții psihologice / trening psihologic de diminuare a anxietății la școlarii mici, preadolescenți și adolescenți.

The article includes and describes the way how the psychologist activity orientated on anxiety diminishing in children of different age in education institution can be organized. The important directions of activity (target groups: teachers, parents and children) of psychologist are presented. The principles of working with children and adolescent, the techniques that can be used in order to reduce anxiety and the methodological structure of a psychological interventions program / psychological training it is also outlined.

Cuvinte-cheie
activitatea psihologului, direcțiile de activitate, anxietate, școlari mici, preadolescenţi, adolescent,

psychologist activity, activity directions, anxiety, little school children, preadolescents, adolescents