Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
863 114 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 01:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6-053.2 (4) |
Psihologie socială (991) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Comportamentul prosocial la copii. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 50-55. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.09 | |||||||
CZU: 316.6-053.2 | |||||||
Pag. 50-55 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articolul dat este tratată problema comportamentului prosocial - comportament care vizează beneficiul altor persoane și nu implică ajutor și beneficii reciproce pentru sine. Articolul se bazează pe ideile teoretice ale psihologiei despre determinismul personalității, prin relațiile sale sociale și autodeterminarea personalității, ca urmare a poziției sale active de viață. Totodată sunt descrise și unele cercetări cu referire la comportamentul prosocial al copiilor, sunt dezvăluite unele mecanisme și factori ce stau la baza comportamentului prosocial, sunt prezentate unele strategii ce contribuie la formarea unui astfel de comportamen |
|||||||
Cuvinte-cheie mecanisme, factori, strategii, comportamentul prosocial al copiilor, mechanisms, factors, Strategies, prosocial behavior of children |
|||||||
|