Maturitatea emoțională și motivația pentru învățare a preadolescenților
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1096 113
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 09:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8 (300)
Психология (3477)
SM ISO690:2012
PALADI, Oxana, CHISELIȚA, Stela. Maturitatea emoțională și motivația pentru învățare a preadolescenților. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 72-79. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519777
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Maturitatea emoțională și motivația pentru învățare a preadolescenților

Emotional maturity and motivation for education of preadolescents

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519777
CZU: 159.922.8

Pag. 72-79

Paladi Oxana, Chiselița Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

This article describes the concepts of emotional maturity and motivation for learning. There are presented the results referring to levels of manifestation of the studied factors and there are determined the statistical relations between emotional maturity, motivation for learning and responsibility. These factors are considered to be of greatest importance for the age of preadolescence.

În acest articol sunt descrise conceptele de maturitate emoțională și motivație pentru învățare. Sunt prezentate rezultatele privind nivelurile de manifestare a factorilor studiați, determinate relațiile statistice dintre maturitatea emoțională, motivația pentru învățare și responsabilitate.

Cuvinte-cheie
emotional maturity, motivation, Motivation for learning, responsibility, preadolescence,

maturitate emoțională, motivaţie, motivație pentru învățare, responsabilitate, preadolescenţă