Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1095 113 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 09:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (300) |
Psihologie (3476) |
SM ISO690:2012 PALADI, Oxana, CHISELIȚA, Stela. Maturitatea emoțională și motivația pentru învățare a preadolescenților. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 72-79. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519777 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519777 | ||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 72-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the concepts of emotional maturity and motivation for learning. There are presented the results referring to levels of manifestation of the studied factors and there are determined the statistical relations between emotional maturity, motivation for learning and responsibility. These factors are considered to be of greatest importance for the age of preadolescence. |
||||||
Cuvinte-cheie emotional maturity, motivation, Motivation for learning, responsibility, preadolescence, maturitate emoțională, motivaţie, motivație pentru învățare, responsabilitate, preadolescenţă |
||||||
|