Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1440 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 14:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.955:37.037 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
Психология (3477) |
SM ISO690:2012 PETRICIUC, Lilia. Strategii de dezvoltare a gândirii critice prin intermediul textului literar la lecțiile de limba engleză. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 78-81. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.955:37.037 | ||||||
Pag. 78-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față reliefează importanța dezvoltării gândirii critice la lecțiile de limba străină, ca element ce facilitează competența de comunicare, și descrie câteva strategii care pot "i e"icient încorporate în baza textelor literare. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire critică, competenţă de comunicare, intervenție pedagogică, strategii, text literar, critical thinking, communicative competence, pedagogical treatment, Strategies, literary text |
||||||
|