Strategii de dezvoltare a gândirii critice prin intermediul textului literar la lecțiile de limba engleză
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1438 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 14:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.955:37.037 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032)
Psihologie (3476)
SM ISO690:2012
PETRICIUC, Lilia. Strategii de dezvoltare a gândirii critice prin intermediul textului literar la lecțiile de limba engleză. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 78-81. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470

Strategii de dezvoltare a gândirii critice prin intermediul textului literar la lecțiile de limba engleză

Strategies for the development of critical thinking through literary text at english lessons

CZU: 37.015.3+159.955:37.037

Pag. 78-81

Petriciuc Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2019


Rezumat

Articolul de față reliefează importanța dezvoltării gândirii critice la lecțiile de limba străină, ca element ce facilitează competența de comunicare, și descrie câteva strategii care pot "i e"icient încorporate în baza textelor literare.

The article emphasizes the need for incorporating critical thinking strategies in EFL classes as a tool to enhance Communicative competence and describes several effective ones to be exploited with literary texts.

Cuvinte-cheie
gândire critică, competenţă de comunicare, intervenție pedagogică, strategii, text literar,

critical thinking, communicative competence, pedagogical treatment, Strategies, literary text