Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
747 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.018.2 (3) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097) |
SM ISO690:2012 BRAGHIŞ, Maria. Rolul actorilor educaţionali comunitari în formarea comunicării eficiente la elevii claselor primare. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 17-22. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.018.2 | ||||||
Pag. 17-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Unul din primele instrumente spirituale ale copilului în procesul socializării sale este comunicarea. Comunicarea înseamnă ceea ce trăim împreună cu altul, adică relaţia interumană. Copilul, aflându-se în sânul familiei, în clasa de elevi sau în comunitate, simte nevoia de comunicare prin sistemul de simboluri şi mesaje, prin interacţionare, prin relaţia dintre persoane. Noi, maturii, suntem obligaţi să-i creăm condiţii pentru a stăpâni o comunicare interpersonală eficientă. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, actori educaţionali, competenţe specifice, învăţământ primar, comunicare efi-cientă, colaborare, funcţiile comunicării, socializare, relaţie interumană, family, educational actors, specific skills, primary education, effective communication, collaboration, communication functions, socialization, inter-human relations. |
||||||
|