Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1132 109 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 10:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1345) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1233) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia, MORARI, Natalia. Ascultarea activă - factor esenţial în procesul didactic. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 13-16. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 13-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ascultarea este veriga principală a actului de comunicare. Atitudinile adecvate ce trebuie dezvoltate pentru a-l asculta cu adevărat pe celălalt sunt: să ştii să taci, să nu reacţionezi imediat, ci să laşi impresia că te gândeşti la cele spuse, să dai dovadă de empatie etc. Fiind o aptitudine dobândită, ascultarea include mai mult decât simpla auzire, adică şi înţelegerea semnificaţiilor din ceea ce auzim. Succesul unei comunicări didactice depinde în egală măsură de calităţile de exprimare, dar şi de capacitatea de a asculta activ. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare didactică, ascultare activă, proces de instruire., didactic communication, active listening, instructive process |
||||||
|