Realizări şi perspective de eficientizare a procesului educaţional în instituţiile preşcolare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
916 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 00:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (865)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097)
SM ISO690:2012
CEMORTAN, Stela. Realizări şi perspective de eficientizare a procesului educaţional în instituţiile preşcolare. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 2, pp. 40-44. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1811-5470

Realizări şi perspective de eficientizare a procesului educaţional în instituţiile preşcolare
CZU: 373.2

Pag. 40-44

Cemortan Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

În procesul educaţional şi strategia formativă existentă educaţia copiilor de vârstă preşcolară trebuie să depăşească diferite probleme. Principala este restructurarea sistemului educativ-instructiv şi reorientarea acestui proces spre formarea personalităţii în devenire. Actualmente este necesară: respectarea principiilor vectorale şi implementarea în procesul managerial al activităţilor caracteristice vârstei; realizarea treptată a procesului de socializare a preşcolarilor; o perspectivă formativ-educativă a tuturor copiilor de vârstă preşcolară indiferent de deficienţele lor de dezvoltare; înţelegerea şi realizarea independenţei dintre om şi natură şi educaţia pentru mediu.

In the existing educational and formative education strategy preschool children had some problems. Home is instructive educational system restructuring and reorientation of the process towards the formation of personality in the making. It is now necessary: the principles of vector management and implementation of activities in the typical age; the gradual process of socialization of preschool; formative-educational perspective of all school age children regardless of their developmental deficiencies; understanding and achieving independence of the man - nature and environmental education.