Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
915 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 00:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (865) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 CEMORTAN, Stela. Realizări şi perspective de eficientizare a procesului educaţional în instituţiile preşcolare. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 2, pp. 40-44. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 40-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul educaţional şi strategia formativă existentă educaţia copiilor de vârstă preşcolară trebuie să depăşească diferite probleme. Principala este restructurarea sistemului educativ-instructiv şi reorientarea acestui proces spre formarea personalităţii în devenire.
Actualmente este necesară: respectarea principiilor vectorale şi implementarea în procesul managerial al activităţilor caracteristice vârstei; realizarea treptată a procesului de socializare a preşcolarilor; o perspectivă formativ-educativă a tuturor copiilor de vârstă preşcolară indiferent de deficienţele lor de dezvoltare; înţelegerea şi realizarea independenţei dintre om şi natură şi educaţia pentru mediu. |
||||||
|