Contextul formativ al învăţării problematizate în cadrul orelor de fizică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
841 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 14:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:53 (37)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033)
Физика (1738)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, GORDIENCO, Angela. Contextul formativ al învăţării problematizate în cadrul orelor de fizică. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 36-40. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470

Contextul formativ al învăţării problematizate în cadrul orelor de fizică
CZU: 37.016:53

Pag. 36-40

Botgros Ion, Gordienco Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Articolul descrie modalităţi de aplicare a conceptului de problematizare la orele de fizică din gimnaziu şi tendinţe de utilizare în liceu, ca metodă interactivă în formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică.

The article describes the modality of aplication of the problematical concept at physics lessons, and the tendency of using in lyceum level as an inter-active method in forming the ability of scientifical knowledge.