Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
840 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 14:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:53 (37) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Fizică (1738) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, GORDIENCO, Angela. Contextul formativ al învăţării problematizate în cadrul orelor de fizică. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 36-40. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:53 | ||||||
Pag. 36-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie modalităţi de aplicare a conceptului de problematizare la orele de fizică din gimnaziu şi tendinţe de utilizare în liceu, ca metodă interactivă în formarea
competenţei de cunoaştere ştiinţifică. |
||||||
|