Orientarea procesului de învăţare spre o educaţie plurilingvă
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
97 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 20:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.02:811’24 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097)
Языки (3260)
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Orientarea procesului de învăţare spre o educaţie plurilingvă. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 4(80), pp. 97-101. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.15
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(80) / 2023 / ISSN 1811-5470

Orientarea procesului de învăţare spre o educaţie plurilingvă

Orientation of the learning process towards a multilingual education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.15
CZU: 373.5.02:811’24

Pag. 97-101

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 16 februarie 2024


Rezumat

Reforma curriculară realizată în ultimii ani la toate disciplinele şcolare, inclusiv la limbile străine, a fost dictată de necesitatea racordării procesului educațional la tendinţele de schimbare în educaţie înregistrate la nivel internaţional în vederea unei mai bune ajustări la noile exigenţe politice, economice şi socio-culturale. Reieșind din acestea, în prezentul articol ne-am propus să elucidăm unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățare a limbilor străine în învățământul general.

The curricular reform carried out in recent years in all school subjects, including foreign languages, was dictated by the need to connect the educational process to the trends of change in education registered at the international level in order to better adjust to the new political, economic and socio-cultural demands . Based on these, in this article we aimed to elucidate the aspects of the reconfiguration of the foreign language learning process in general education.

Cuvinte-cheie
reconfigurare, limbi străine, competenţe de comunicare, învățământ general, educaţie plurilingvă,

reconfiguration, foreign languages, communication skills, general education, multilingual education