Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 20:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.02:811’24 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Limbi (3260) |
SM ISO690:2012 STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Orientarea procesului de învăţare spre o educaţie plurilingvă. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 4(80), pp. 97-101. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.15 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(80) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.4.15 | |||||||
CZU: 373.5.02:811’24 | |||||||
Pag. 97-101 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Reforma curriculară realizată în ultimii ani la toate disciplinele şcolare, inclusiv la limbile străine, a fost dictată de necesitatea racordării procesului educațional la tendinţele de schimbare în educaţie înregistrate la nivel internaţional în vederea unei mai bune ajustări la noile exigenţe politice, economice şi socio-culturale. Reieșind din acestea, în prezentul articol ne-am propus să elucidăm unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățare a limbilor străine în învățământul general. |
|||||||
Cuvinte-cheie reconfigurare, limbi străine, competenţe de comunicare, învățământ general, educaţie plurilingvă, reconfiguration, foreign languages, communication skills, general education, multilingual education |
|||||||
|