Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
245 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 15:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015.3+004.4 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097)
Программные средства (300)
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria. Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 52-56. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470

Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar

Validating the potential of application of digital resources in practice school psychological service în general education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.09
CZU: 373.015.3+004.4

Pag. 52-56

Maximciuc Victoria
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2023


Rezumat

În articol se abordează problema dezvoltării și aplicării surselor și instrumentelor digitale în dezvoltarea serviciul psihologic școlar din învățământul general. Este realizat un studiu teoretic și un studiu experimental cu evaluarea și identificarea nevoilor. Au fost propuse recomandări privind organizarea activităților psihologice la treapta preșcolară, școlară primară și gimnazială cu aplicarea platformelor educaționale și aplicațiilor digitale.

The article addresses the issue of developing the application of digital sources and tools in the development of the school psychological service in general education. A study isconducted theoretical with experimental study with needs assessment. The recommendations regarding the organization of psychological activities at preschool, primary and secondary school level with the application of educational platforms and digital applications.

Cuvinte-cheie
serviciul psihologic școlar, digitalizare, evaluare, recomandări, treapta preșcolară, școlară, gimnazială, platforme educaționale, aplicații digitale,

school psychological service, digitization, assessment, recommendations, school, secondary school, educational platforms, digital applications