Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 15:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3+004.4 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Programe. Software (300) |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria. Valorificarea potenţialului aplicării resurselor digitale în practica serviciul psihologic școlar. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 1(77), pp. 52-56. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.1.09 | |||||||
CZU: 373.015.3+004.4 | |||||||
Pag. 52-56 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol se abordează problema dezvoltării și aplicării surselor și instrumentelor digitale în dezvoltarea serviciul psihologic școlar din învățământul general. Este realizat un studiu teoretic și un studiu experimental cu evaluarea și identificarea nevoilor. Au fost propuse recomandări privind organizarea activităților psihologice la treapta preșcolară, școlară primară și gimnazială cu aplicarea platformelor educaționale și aplicațiilor digitale. |
|||||||
Cuvinte-cheie serviciul psihologic școlar, digitalizare, evaluare, recomandări, treapta preșcolară, școlară, gimnazială, platforme educaționale, aplicații digitale, school psychological service, digitization, assessment, recommendations, school, secondary school, educational platforms, digital applications |
|||||||
|