Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
416 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-07 10:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015(478) (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
SM ISO690:2012 NICOLAESCU, Gheorghe. Educaţia artistică și evaluarea în sistemul educaţional nonformal din Republica Moldova. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 101-107. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.08 | |||||||
CZU: 37.015(478) | |||||||
Pag. 101-107 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În Republica Moldova, educația muzicală și artistică se desfășoară atât în cadrul învățământului general (primar și gimnazial), cât și în cadrul învățământului artistic nonformal. În perimetrul acestui articol, ne propunem să abordăm aspectele evaluării activităților artistice individuale și de grup, evaluarea performanțelor elevului, elementele și etapele procesului de evaluare, demersurile care pot ameliora activităţile evaluative în sistemul de învățământ nonformal (Școala de Muzică, Școala de Arte, Școala de Arte Plastice) |
|||||||
Cuvinte-cheie evaluare, învățământ nonformal, învăţământ artistic, criterii de evaluare, principii de evaluare, etape ale procesului de evaluare, evaluation, nonformal education, artistic education, evaluation criteria, evaluation principles, stages of the evaluation process in the non-formal education system (School of music, School of Arts, School of Plastic Arts) |
|||||||
|