Dimensiunile câmpului profesional de interacţiune a cadrelor didactice
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
321 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 11:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091 (57)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2599)
SM ISO690:2012
ZUBENSCHI, Mariana. Dimensiunile câmpului profesional de interacţiune a cadrelor didactice. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 39-43. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.06
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Dimensiunile câmpului profesional de interacţiune a cadrelor didactice

The professional field dimensions of teacher interaction

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.06
CZU: 378.091

Pag. 39-43

Zubenschi Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

Formarea continuă a cadrelor didactice prezintă o gamă largă de acțiuni axate pe capacitatea de a alege și de a lua decizii, deoarece dinamica acestor acțiuni corelează cu nevoile de dezvoltare profesională și personală. Procesul de formare continuă a profesorilor necesită o abordare sistemică. Dimensiunea câmpului profesional de interacțiune a cadrelor didactice constituie aspectul social, comunicațional și axe ale echilibrului profesional la nivel: personal (Eu), profesional (Profesie) și mediul general de muncă (Mediul). Acest articol abordează dimensiunile câmpului profesional de interacțiune a cadrelor didactice, ca un răspuns la ceea ce este sau ce face un profesor

Continuous training of teachers presents a wide range of actions focused on the ability to choose and make decisions because the dynamics of these actions correlate with the needs of professional and personal development. The process of in-service teacher training requires a systemic approach. The professional field size of teacher interaction has three dimensions:social, comunicative and the axes of the professional balance at the personal (I), professional (Profession) and the general work environment (Environment) levels. This article focuses on the dimensions of the professional field of teacher interaction, as a response to what a teacher is or does.

Cuvinte-cheie
cadru didactic, carieră profesională, dimensiunile câmpului profesional de interacțiune a cadrelor didactice,

teacher, professional career, the dimensions of the professional field of teacher interaction