Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
321 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 11:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091 (57) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2599) |
SM ISO690:2012 ZUBENSCHI, Mariana. Dimensiunile câmpului profesional de interacţiune a cadrelor didactice. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 39-43. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.06 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.06 | |||||||
CZU: 378.091 | |||||||
Pag. 39-43 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Formarea continuă a cadrelor didactice prezintă o gamă largă de acțiuni axate pe capacitatea de a alege și de a lua decizii, deoarece dinamica acestor acțiuni corelează cu nevoile de dezvoltare profesională și personală. Procesul de formare continuă a profesorilor necesită o abordare sistemică. Dimensiunea câmpului profesional de interacțiune a cadrelor didactice constituie aspectul social, comunicațional și axe ale echilibrului profesional la nivel: personal (Eu), profesional (Profesie) și mediul general de muncă (Mediul). Acest articol abordează dimensiunile câmpului profesional de interacțiune a cadrelor didactice, ca un răspuns la ceea ce este sau ce face un profesor |
|||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, carieră profesională, dimensiunile câmpului profesional de interacțiune a cadrelor didactice, teacher, professional career, the dimensions of the professional field of teacher interaction |
|||||||
|