Profesionalizarea cadrelor didactice – convingeri conceptuale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
301 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 16:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Организация обучения (552)
SM ISO690:2012
BUIMESTRU, Lilia. Profesionalizarea cadrelor didactice – convingeri conceptuale. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 32-38. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.05
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Profesionalizarea cadrelor didactice – convingeri conceptuale

Professionalization of teachers – conceptual beliefs

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.05
CZU: 37.091

Pag. 32-38

Buimestru Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

Textul abordează un subiect de interes major pentru societate și pentru comunitatea pedagogică – prestația profesională/profesionalizarea cadrelor didactice. Sunt prezentate atribuiri de sens formării profesionale inițiale/continue a cadrelor didactice ca o componentă și contribuție în formarea/dezvoltarea/devenirea lor profesională. Se deduce, că complexitatea muncii cadrului didactic se mărește în corespundere cu solicitările și așteptările societății moderne și, prin munca sa, se transformă într-un agent social dinamic, participant activ și responsabil al comunității din care face parte.

The text is focused on the topic of major interest to society and for the pedagogical community – professional/ performance of teachers. Are presented different concepts relevant to the reasearched subject, the initial/ continuing professional training of teachers as a contribution to their professional training and development. It follows that the complexity of the teacher, s work increases in line with the demands and expectations of modern society and through his work he becomes an active participant in the society he dynamically changes.

Cuvinte-cheie
formare profesională, profesionalizare/profesionalism, cadru didactic, carieră didactică,

professional/vocational training, professionalism, teacher, professional career