Demersul experimental al formării profesionale continue
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
606 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-08 10:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Организация обучения (552)
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Demersul experimental al formării profesionale continue. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 3(67), pp. 65-74. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4061778
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(67) / 2020 / ISSN 1811-5470

Demersul experimental al formării profesionale continue

Lʼapproche expérimentale de la formation professionnelle continue

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4061778
CZU: 37.091

Pag. 65-74

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2020


Rezumat

L’article présente quelques visions des directeurs d’établissements sur les besoins de formation professionnelle continue des enseignants à la recherche scientifique. L’expérimentation pédagogique s’est déroulée en plusieurs étapes: constatation, formation et validation. Le matériel présenté vise un outil piloté dans la formation professionnelle continue et appliqué aux directeurs d’établissements de l’enseignement général concernant la connaissance de plusieurs notions dans le domaine de la formation professionnelle, composante essentielle du processus éducatif.

Articolul prezintă unele viziuni ale cadrelor de conducere privind nevoile de formare profesională continuă a cadrelor didactice în cadrul unei cercetări ştiinţifice. Experimentul pedagogic a fost realizat în mai multe etape: constatare, formare şi validare. Materialul în cauză vizează un instrument pilotat în cadrul stagiului de formare profesională continuă şi aplicat cadrelor de conducere din învăţământul general referitor la cunoaşterea mai multor noţiuni din domeniul formării profesionale, componentă esenţială a procesului educaţional.

Cuvinte-cheie
enseignant, directeur d’établissement, formation professionnelle continue, expérimentation pédagogique, processus éducatif,

cadru didactic, cadru de conducere, formare profesională continuă, experiment pedagogic, proces educaţional