Biblioteca şi educaţia nonformală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
813 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 15:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
027.5+37.025 (1)
Biblioteconomie (692)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
SM ISO690:2012
LANEŢCAIA, Eugenia, BOTEZAT, Ana. Biblioteca şi educaţia nonformală. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), pp. 18-19. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455

Biblioteca şi educaţia nonformală

The Library and Non-Formal Education

CZU: 027.5+37.025

Pag. 18-19

Laneţcaia Eugenia, Botezat Ana
 
Biblioteca Municipală „Eugeniu Coșeriu”, or. Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Rezumat

Articolul scoate în evidenţă rolul bibliotecilor publice în susţinerea educaţiei individuale şi a autoinstruirii, precum şi a educaţiei instituţionalizate. Este prezentat exemplul Bibliotecii Municipale ”Eugeniu Coşeriu” din Bălţi, Filiala ”Ion Creangă”, care organizează servicii menite să-i orienteze pe copii de vârste diferite în utilizarea eficientă a resurselor educaţionale.

The paper highlights the role of public libraries in supporting individual education and self-training as well as institutionalized education. An example of the Ion Creanga Library, which initiated and organized services aimed at orienting children of different ages in the efficient use of educational resources, is presented.

Cuvinte-cheie
biblioteca, educaţie nonformală, serviciu,

library, non-formal education, service