Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1425 163 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 20:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (260) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila, CUTASEVICI, Angela. Transdisciplinaritatea în contextul curriculumului pentru învăţământul primar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 5-11. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 5-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este dedicat cadrului conceptual al abordării integrate a curriculumului pentru învăţământul primar prin activităţi transdisciplinare. Pornind de la esenţializări succinte privind conceptul de transdisciplinaritate şi argumentarea necesităţii abordării transdisciplinare în învăţământ, se evidenţiază principalele schimbări realizate în procesul dezvoltării curriculare din anul 2018, care au vizat în mod explicit transdisciplinaritatea. Se oferă generalizări şi concretizări în contextul cadrului conceptual al curriculumului pentru învăţământul primar şi în baza analizei curricula disciplinare. |
||||||
Cuvinte-cheie transdisciplinaritate, disciplinaritate, interdisciplinaritate, multidisciplinaritate, curriculum, dezvoltare curriculară, integrare curriculară, învăţământ primar, transdisciplinarity, disciplinarity, interdisciplinarity, multidisciplinarity, curriculum, curricular development, curricular integration, primary education |
||||||
|