Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
681 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 13:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025:91 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (435) |
SM ISO690:2012 DULAMĂ, Maria-Eliza. Sensibilizare şi expresie culturală în activităţile de învăţare la geografie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 4(98), pp. 38-43. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(98) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.025:91 | ||||||
Pag. 38-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La începutul lucrării, am prezentat aspecte referitoare la domeniul de competenţe-cheie Sensibilizare şi expresie culturală. Am definit succint cîţiva termeni care au legătură cu această competenţă şi am prezentat unele cunoştinţe şi competenţe integrate acestui domeniu de competenţe-cheie. După analiza Programelor şcolare de Geografie pentru gimnaziu din România, am extras din document cîteva competenţe generale şi competenţe specifice care sînt importante pentru sensibilizarea şi exprimarea culturală a elevilor. După o scurtă clarificare a conceptului de peisaj cultural şi a importanţei cunoaşterii acestuia, în partea a doua a lucrării am detaliat cîteva activităţi de învăţare în care elevii au posibilitatea să studieze peisaje culturale rurale, să analizeze componentele unui peisaj cultural rural şi să explice semnificaţia şi importanţa cunoaşterii, protejării şi conservării lor. |
||||||
Cuvinte-cheie cultural landscape, rural landscape, civilization, landscape analysis, landscape interpretation, landscape conservation, landscape value. |
||||||
|