Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
810 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 17:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.1 (190) |
Publicitate. Reclamă (176) |
SM ISO690:2012 GAUGAŞ, Tatiana. Impactul dimensiunilor culturale asupra reacției consumatorilor la publicitatea ofensatoare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 143-148. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.1 | ||||||
Pag. 143-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tot mai multe companii încearcă să fie cât mai unice și diferite de concurenții lor, utilizând tactici de șoc și elemente ofensatoare în reclamă. Pe de altă parte, companiile încearcă să utilizeze în diferite țări mesaje de publicitate standardi-zate. În acest articol este analizată importanţa dimensiunilor culturale în perceperea și acceptarea mesajului de reclamă, punându-se accent pe revista studiilor existente și a teoriilor culturale ale lui Hofstede și Hall. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitate ofensatoare, factor cultural, dimensiuni culturale ale lui Hofstede |
||||||
|