Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
881 75 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 13:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
332.6:658.8 (1) |
Valoare funciară. Valoarea terenurilor, parcelelor, loturilor. Valoarea imobiliară. Productivitate. Rente (58) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (90) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Olesea. Conceptul contemporan de marketing al pieţei imobiliare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2016, nr. 7(97), pp. 135-142. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 332.6:658.8 | ||||||
Pag. 135-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol autorul îşi propune să definească aspectele teoretice ale conceptului contemporan de marketing al pieţei imobiliare, fiind prezentate şi etapele evoluţiei acestui concept. Piaţa locuinţelor se referă la oferta şi cererea de case, de obicei, într-o anumită ţară sau regiune. Piaţa de locuinţe include construcţia, vânzarea şi revânzarea tuturor proprietăţilor rezidenţiale din întreaga ţară. Imobilul este un termen care se referă în general la pământ, inclusiv la toate atributele naturale aferente, precum şi la alte îmbunătăţiri făcute de om referitor la pământ. Conceptul modern de piaţă imobiliară se referă, de asemenea, la aspectul pieţei imobiliare ce vizează implicarea mai multor agenţii imobiliare, care au transformat această piaţă în una cu concepte moderne, foarte atractivă pentru punerea în aplicare a diferitelor activităţi specifice de marketing. |
||||||
Cuvinte-cheie concept modern de piaţă imobiliară, cerere de imobile, ofertă de imobile, particularităţile pieţei imobi-liare, funcţiile pieţei imobiliare |
||||||
|