Conceptul şi istoria evoluţiei reclamei sociale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
827 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 13:40
SM ISO690:2012
BUZDUGAN, Adriana. Conceptul şi istoria evoluţiei reclamei sociale. In: Studii Economice, 2014, nr. 1, pp. 80-87. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-226X

Conceptul şi istoria evoluţiei reclamei sociale

Pag. 80-87

Buzdugan Adriana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 22 octombrie 2016


Rezumat

Reclama comercială şi socială sunt despărţite în părerea consumatorilor şi în cea a producătorilor. Pînă nu demult mulţi dintre cei care lucrează în sfera reclamelor comerciale şi au obţinut aici un succes semnificativ, credeau că nu există o careva perspectivă de lucru cu reclama socială, din simplu considerent că ea nu aduce profit. Însă actualmente din ce în ce mai mulţi producători de publicitate consideră reclama socială o adevărată provocare pentru creativismul şi profesionalismul de care dispun.

Advertise commercial and social opinion are divided into consumer and the producer. Until recently many of those working in the field of commercials and achieved significant success here, believed that there is some prospect of working with social advertising, the simple reason that it does not profit. But nowadays increasingly more producers consider advertising social advertising a challenge for creativismul and professionalism available.

Cuvinte-cheie
reclamă, publicitate, publicitate socială,

reclamă socială, responsabilitate social corporativă.