Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
827 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 13:40 |
SM ISO690:2012 BUZDUGAN, Adriana. Conceptul şi istoria evoluţiei reclamei sociale. In: Studii Economice, 2014, nr. 1, pp. 80-87. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | |||||||
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-226X | |||||||
|
|||||||
Pag. 80-87 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Reclama comercială şi socială sunt despărţite în părerea consumatorilor şi în cea a producătorilor. Pînă nu demult mulţi dintre cei care lucrează în sfera reclamelor comerciale şi au obţinut aici un succes semnificativ, credeau că nu există o careva perspectivă de lucru cu reclama socială, din simplu considerent că ea nu aduce profit. Însă actualmente din ce în ce mai mulţi producători de publicitate consideră reclama socială o adevărată provocare pentru creativismul şi profesionalismul de care dispun. |
|||||||
Cuvinte-cheie reclamă, publicitate, publicitate socială, reclamă socială, responsabilitate social corporativă. |
|||||||
|