Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-20(40) pentru cuvîntul-cheie "publicitate"
Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor |
Bulat Veronica |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4. |
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-39. Vizualizări-540 |
Delimitări conceptuale ale terminologiei publicitare ecologice |
Motreniuc Diana |
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice |
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-62-503-6. |
Disponibil online 15 December, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-157 |
Eficientizarea mediului de reclamă în Republica Moldova |
Ghiţiu Lilia |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice |
Nr. 1 / 2012 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 |
Disponibil online 25 November, 2014. Descarcări-6. Vizualizări-847 |
Rolul şi importanţa publicităţii în agenţiile de turism şi pelerinaje |
Apetri Niculina |
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova |
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1433 |
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-71. Vizualizări-1624 |
Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare |
Omaba Abechi Joseph, Şinghirei Valentina |
Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective |
2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-62-581-4. |
Disponibil online 12 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-157 |
Discursul publicității în postmodernism: Jean Baudrillard |
Butnariu Nutu |
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane |
Ediția a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-159-95-1. |
Disponibil online 25 July, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-162 |
Restaurant Menu: Linguistic Overview and Challenges in Translation |
Stoianova Inga |
Free International University of Moldova |
Gastronomia în textul (non)literar – o abordare interculturală", |
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-62-591-3. |
Disponibil online 18 December, 2023. Descarcări-7. Vizualizări-177 |
Dimensiuni psihologice ale comportamentului consumativ |
Losîi Elena |
Economie |
Vol.31. 2012. Chişinău. ISBN 978-9975-64-235-4. |
Disponibil online 13 April, 2020. Descarcări-151. Vizualizări-866 |
Caracteristica lingvistică şi pragmatică a discursului publicitar turistic |
Talchiu Rodica |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” |
Nr. 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 |
Disponibil online 28 September, 2017. Descarcări-25. Vizualizări-721 |
Commercial advertising versus social advertising |
Motreniuc Diana |
Moldova State University |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine |
Ediția 3. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-46-739-1 . |
Disponibil online 31 May, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-220 |
Реализация проекта «Business pentru IT» в КГУ |
Ciabanova Natalia, Sibova Oliga |
Комратский государственный университет |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-116-1. |
Disponibil online 12 January, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-449 |
Zum Funktionieren der Wortneubildungen in den deutschen Werbetexten |
Dreglea Olesea |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.3. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1. |
Disponibil online 2 February, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-318 |
Publicitatea și interconectarea registrelor comerciale la nivel european |
Dragan Mihail |
Public Services Agency |
Adapting Public Services to the Technological Challenges and to the Business Environment Expectations |
Ediția a 3-a. 2023. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-167-18-5. |
Disponibil online 29 March, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-81 |
Publicitatea prin prisma drepturilor de autor și conexe |
Rusu Eugeniu |
Intellectus |
Nr. 1-2 / 2020 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 6 August, 2020. Descarcări-26. Vizualizări-670 |
Procedures in translating english and romanian tourist advertisements |
Stoianova Inga |
Free International University of Moldova |
Journal of Social Sciences |
Nr. 3 / 2019 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 9 December, 2019. Descarcări-14. Vizualizări-1259 |
Mixul de marketing în construcții |
Albu Ion, Burghila Natalia |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.2. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3. |
Disponibil online 28 June, 2023. Descarcări-15. Vizualizări-215 |
The opening of the criminal case: the settlement of requests received from the criminal prosecution phase |
Chirtoacă Ion |
Academy “Stefan cel Mare” of MIA of the Republic of Moldova |
Legea şi Viaţa |
Nr. 3(375) / 2023 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373 |
Disponibil online 3 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-109 |
Publicitatea şedinţei de judecată |
Ostavciuc Dinu |
Legea şi Viaţa |
Nr. 9-10(369-370) / 2022 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373 |
Disponibil online 28 October, 2022. Descarcări-64. Vizualizări-591 |
Publicitatea și promovarea medicamentelor - cerințe legale și consecințe |
Movileanu Dimitrița |
Congresul consacrat aniversării a 75-a de la fondarea Universității de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu” |
2020. Chişinău. . |
Disponibil online 8 April, 2021. Descarcări-12. Vizualizări-349 |
Etapele elaborării campaniilor de publicitate eficiente |
Pituşcan Feodosie |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3. |
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-190 |
1-20 of 40