IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-20(40) pentru cuvîntul-cheie "publicitate"
Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor
Bulat Veronica
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4.
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-39. Vizualizări-540
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delimitări conceptuale ale terminologiei publicitare ecologice
Motreniuc Diana
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-62-503-6.
Disponibil online 15 December, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-157
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eficientizarea mediului de reclamă în Republica Moldova
Ghiţiu Lilia
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice
Nr. 1 / 2012 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630
Disponibil online 25 November, 2014. Descarcări-6. Vizualizări-847
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul şi importanţa publicităţii în agenţiile de turism şi pelerinaje
Apetri Niculina
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Nr. 11(2) / 2013 / ISSN 1857-1433
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-71. Vizualizări-1624
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicitatea Uniunii Europene ca proces de comunicare
Omaba Abechi Joseph, Şinghirei Valentina
Acțiunea de politică externă a Uniunii Europene: direcții, realizări și perspective
2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-62-581-4.
Disponibil online 12 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-157
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Discursul publicității în postmodernism: Jean Baudrillard
Butnariu Nutu
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane
Ediția a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-159-95-1.
Disponibil online 25 July, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-162
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Restaurant Menu: Linguistic Overview and Challenges in Translation
Stoianova Inga
Free International University of Moldova
Gastronomia în textul (non)literar – o abordare interculturală",
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-62-591-3.
Disponibil online 18 December, 2023. Descarcări-7. Vizualizări-177
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dimensiuni psihologice ale comportamentului consumativ
Losîi Elena
Economie
Vol.31. 2012. Chişinău. ISBN 978-9975-64-235-4.
Disponibil online 13 April, 2020. Descarcări-151. Vizualizări-866
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Caracteristica lingvistică şi pragmatică a discursului publicitar turistic
Talchiu Rodica
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Nr. 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904
Disponibil online 28 September, 2017. Descarcări-25. Vizualizări-721
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Commercial advertising versus social advertising
Motreniuc Diana
Moldova State University
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-46-739-1 .
Disponibil online 31 May, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-220
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Реализация проекта «Business pentru IT» в КГУ
Ciabanova Natalia, Sibova Oliga
Комратский государственный университет
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-116-1.
Disponibil online 12 January, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-449
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zum Funktionieren der Wortneubildungen in den deutschen Werbetexten
Dreglea Olesea
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.3. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1.
Disponibil online 2 February, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-318
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicitatea și interconectarea registrelor comerciale la nivel european
Dragan Mihail
Public Services Agency
Adapting Public Services to the Technological Challenges and to the Business Environment Expectations
Ediția a 3-a. 2023. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-167-18-5.
Disponibil online 29 March, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-81
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicitatea prin prisma drepturilor de autor și conexe
Rusu Eugeniu
Intellectus
Nr. 1-2 / 2020 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087
Disponibil online 6 August, 2020. Descarcări-26. Vizualizări-670
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procedures in translating english and romanian tourist advertisements
Stoianova Inga
Free International University of Moldova
Journal of Social Sciences
Nr. 3 / 2019 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504
Disponibil online 9 December, 2019. Descarcări-14. Vizualizări-1259
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mixul de marketing în construcții
Albu Ion, Burghila Natalia
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.2. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3.
Disponibil online 28 June, 2023. Descarcări-15. Vizualizări-215
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The opening of the criminal case: the settlement of requests received from the criminal prosecution phase
Chirtoacă Ion
Academy “Stefan cel Mare” of MIA of the Republic of Moldova
Legea şi Viaţa
Nr. 3(375) / 2023 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373
Disponibil online 3 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-109
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicitatea şedinţei de judecată
Ostavciuc Dinu
Legea şi Viaţa
Nr. 9-10(369-370) / 2022 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373
Disponibil online 28 October, 2022. Descarcări-64. Vizualizări-591
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicitatea și promovarea medicamentelor - cerințe legale și consecințe
Movileanu Dimitrița
Congresul consacrat aniversării a 75-a de la fondarea Universității de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu”
2020. Chişinău. .
Disponibil online 8 April, 2021. Descarcări-12. Vizualizări-349
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etapele elaborării campaniilor de publicitate eficiente
Pituşcan Feodosie
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3.
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-190
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 40