Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1612 167 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-11 18:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (300) |
Psihologie (3477) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, GANGAN, Tatiana. Interrelația dintre inteligența emoțională și personalitate la adolescenți. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2015, nr. 4(41), pp. 98-103. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(41) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 98-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Demersul experimental cuprinde studiul inteligenței emoționale la adolescenți. Conform rezultatelor cercetării atestăm că 8% din adolescenții din lotul experimental manifestă un nivel ridicat de inteligență emoțională. De asemenea am identificat și legătura dintre inteligența emoțională și trăsăturile de personalitate la adolescenți. Astfel adolescenților cu nivel ridicat de inteligență emoțională le sunt definitorii următoarele trăsături de personalitate: conștiinciozitate, perseverență, seriozitate, prudență, stăpânire de sine, autocontrol ridicat, respectarea regulilor existente, calmitate și echilibru. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, personalitate, trăsături de personalitate, vârsta adolescentă |
||||||
|