Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
933 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 13:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041-053.6 (2) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Consideraţii axiologice privind autoeducaţia şi educaţia adolescentului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 84-87. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041-053.6 | ||||||
Pag. 84-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretic cu abordarea implicaţiilor practice, obiectivate în sugestii şi strategii educative centrate pe educaţia şi stimularea autoeducaţiei preadolescenţilor şi adolescenţilor. Studiul elucidează explicarea aspectelor de bază ale dezvoltării preadolescentului şi adolescentului, conturând priorităţile axiologice care urmează a fi conştientizate, interiorizate şi valorificate pe parcursul formării personalităţii acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, autoeducaţie, conştiinţa de sine, conduită morală, preadolescent, adolescent, priorităţi axiologice/ valori, sugestii şi strategii educative. |
||||||
|