Consideraţii axiologice privind autoeducaţia şi educaţia adolescentului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
933 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 13:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.041-053.6 (2)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256)
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Consideraţii axiologice privind autoeducaţia şi educaţia adolescentului. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 84-87. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Consideraţii axiologice privind autoeducaţia şi educaţia adolescentului
CZU: 37.041-053.6

Pag. 84-87

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2015


Rezumat

Articolul reprezintă un studiu teoretic cu abordarea implicaţiilor practice, obiectivate în sugestii şi strategii educative centrate pe educaţia şi stimularea autoeducaţiei preadolescenţilor şi adolescenţilor. Studiul elucidează explicarea aspectelor de bază ale dezvoltării preadolescentului şi adolescentului, conturând priorităţile axiologice care urmează a fi conştientizate, interiorizate şi valorificate pe parcursul formării personalităţii acestora.

This article represents a theoretical study by addressing the practical implications, suggestions and educational strategies focused on education and self-education stimulate preadolescents and adolescents. The study elucidates basic aspects of preadolescent and adolescent development, explains axiological priorities to be aware internalized and recovered during the formation of their personality.

Cuvinte-cheie
educaţie, autoeducaţie, conştiinţa de sine, conduită morală,

preadolescent, adolescent,

priorităţi axiologice/ valori, sugestii şi strategii educative.