Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
891 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 10:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035+316.74:37 (3) |
Educație (14644) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (798) |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Contextul şcolar al socializării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 78-83. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035+316.74:37 | ||||||
Pag. 78-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Socializarea reprezintă activitatea de formare-dezvoltare a personalităţii umane în corespundere cu normele şi idealul social. Dezvoltarea socială a indivizilor, între abordarea micro şi macro, s-a fundamentat din paradigma normativă şi interpretativă a procesului integral de socializare care a demarat în timp prin interacţiune socială, integrare socială şi percepţie interpersonală. Socializarea, în contextul şcolar, este un proces continuu prin care elevii îşi ajustează comportamentele la cerinţele comunităţii |
||||||
Cuvinte-cheie socializare, interacţiune socială, integrare socială, socializare primară, socializare secundară, învăţare socială. |
||||||
|