Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1003 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 18:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026 (68) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
SM ISO690:2012 BÎRNAZ, Nina, FARÎMA, Ecaterina. Principiul diferenţierii şi individualizării învăţării prin prisma manualului şcolar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 43-50. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026 | ||||||
Pag. 43-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Societatea contemporană, caracterizată prin accelerarea progresului ştiinţific şi tehnic, prin explozia informaţională, prin fenomenul globalizării, reclamă o educaţie centrată pe elev, pe înclinaţiile, nevoile şi interesele acestuia, ceea ce va oferi şanse de formare, dezvoltare şi manifestare individuală a fiecărui elev. În acest context putem accentua importanţa principiului diferenţierii şi individualizării învăţării, care plasează în centrul procesului educaţional copilul, ţinând seama de achiziţiile sale, de ritmul şi de capacitatea sa de a deveni actor al propriei învăţări. Un mijloc didactic eficient de reflectare a principiului diferenţierii şi individualizării învăţării este manualul şcolar |
||||||
Cuvinte-cheie principiul diferenţierii şi individualizării învăţării, taxonomia sarcinilor didactice., manual şcolar, teoria inteligenţelor multiple |
||||||
|