Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
912 91 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 21:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.262-053.66 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 RAILEANU, Olga. Consilierea psihopedagogică ca strategie de optimizare a educaţiei preadolescenţilor din familiile aflate în dificultate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 38-42. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.262-053.66 | ||||||
Pag. 38-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Promovarea şi implementarea serviciilor de consiliere psihopedagogică ca strategii de educare a preadolescenţilor din familiile aflate în dificultate devine esenţială. În acest sens este necesară pregătirea şi instruirea părinţilor privind consolidarea rolurilor acestora în acţiunile de educaţie şi păstrarea coeziunii familiei. Preocupările sunt cu predilecţie în sfera îndeplinirii funcţiei educative, în a forma deprinderi, atitudini, capacităţi şi competenţe familiale. Studiul redă aplicarea strategiilor de educare prin intermediul consilierii educaţionale, asigurând succesul în comunicarea intrafamilială şi în rezolvarea situaţiilor conflictuale. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere psihopedagogică, preadolescenţi, educaţie, strategii de educaţie, familii în dificultate, situaţii conflictuale. |
||||||
|