Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1146 107 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 20:35 |
SM ISO690:2012 CEMORTAN, Stela. Formarea competenţelor de învăţare şi a atitudinilor –aspect metodologic al procesului de socializare a copiilor de vârstă timpurie
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 9(69), pp. 7-9. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teoria Noilor Educaţii lansată de ONU stabileşte o serie de obiective fundamentale, care sunt unice în sistemul de învăţământ din lume. Unul dintre aceste obiective este formarea competenţelor de învăţare înainte de şcolarizare. Se consideră că dezvoltarea acestor competenţe este importantă pentru debutul şcolar. În acest scop, este obligatoriu ca copiii să obţină un anumit volum de cunoştinţe pentru a-şi forma unele competenţe şi atitudini necesare pentru procesul de învăţământ din şcoală. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, atitudini, preşcolar |
||||||
|