Rolul strategiilor de integralizare în declanşarea activităţii educative
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
988 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-05 15:00
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Rolul strategiilor de integralizare în declanşarea activităţii educative. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 74-78. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Rolul strategiilor de integralizare în declanşarea activităţii educative

Pag. 74-78

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2014


Rezumat

Este prezentată o viziune asupra strategiilor de integralizare în declanşarea activităţii educative. În cadrul strategiilor au fost analizate mai multe metode propuse activităţilor educative, care vin din practica educaţională. De subliniat că activitatea educativă are scopul de a promova dezvoltarea integrală a personalităţii elevului.

The article outlines the role of integralizing strategies in launching educative activities. Several educative activities were analyzed as strategies which come from educational practice. It is important to note that the educative activity aims to promote the integral development of student’s personality.

Cuvinte-cheie
strategie, integralizare, activitate, diriginte, elev, dezbatere, interviu, portofoliu, proiect,

professor