Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
988 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-05 15:00 |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Rolul strategiilor de integralizare în declanşarea activităţii educative. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 74-78. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 74-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este prezentată o viziune asupra strategiilor de integralizare în declanşarea activităţii educative. În cadrul strategiilor au fost analizate mai multe metode propuse activităţilor educative, care vin din practica educaţională. De subliniat că activitatea educativă are scopul de a promova dezvoltarea integrală a personalităţii elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, integralizare, activitate, diriginte, elev, dezbatere, interviu, portofoliu, proiect, professor |
||||||
|